ساخت و طراحی وب سایت تجاری 

ساخت و طراحی وب سایت تجاری

ساخت و طراحی وب سایت تجاری

ساخت و طراحی وب سایت تجاری

دیگر نمی توان بدون حضور وب ، مشاغلی حتی با آجر و ملات را اجرا کرد. مصرف کنندگان برای انجام هر کاری از تحقیقات محصول گرفته تا مکان و ساعات کار به اینترنت مراجعه می کنند. داشتن حتی یک وب سایت ساده که به خوبی طراحی شده باشد می تواند در زمینه شما پیشرفت کند و اگر محصولی برای فروش دارید ، سایت شما می تواند بازارهای جدیدی را باز کند و به راحتی و به راحتی تجارت شما را گسترش دهد.

نرم افزار طراحی وب سایت تکامل یافته است بنابراین اکنون بیش از هر زمان دیگری استفاده از آن آسان تر است. برای توسعه یک سایت جذاب و کاربردی نیازی به کد نویسی ندارید. مهم نیست که از چه برنامه ای استفاده می کنید ، قوانین و نکات اساسی وجود دارد که به وب سایت شما ظاهری حرفه ای می دهد ، یافتن آن را آسان می کند و شرکت شما را در بهترین حالت نشان می دهد.

در اینجا راهنمای گام به گام ما برای ایجاد یک وب سایت تجاری موفق آورده شده است.

  • هدف اصلی وب سایت خود را تعیین کنید

یک وب سایت تجاری عموماً به عنوان فضایی برای ارائه اطلاعات عمومی درباره شرکت شما یا بستری مستقیم برای تجارت الکترونیکی عمل می کند. صرف نظر از اینکه شما یک وب سایت ساده ایجاد می کنید که کمی در مورد شرکت شما صحبت کند یا یک سایت تجارت الکترونیکی پیچیده تر ، مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که در صفحه اصلی به زبان ساده بگویید شرکت شما چه کاری انجام می دهد. به ارین Pheil ، از شرکت طراحی وب سایت ، Followbright ، هشدار داد: مشتریان را در این زمینه ریشه دار نکنید تا دریابند آیا شرکت شما می تواند آنچه را که نیاز دارند انجام دهد.

گابریل شاولیان ، مدیرعامل آژانس طراحی وب سایت و بازاریابی دیجیتال Blue Fountain Media ، افزود: "به تجربه کاربری خاص خود فکر کنید و سفری را که کاربر طی مرور سایت شما طی خواهد کرد ، طی کند." "هدف اصلی وب سایت شما هر چه باشد یا تمرکز آن هرچه باشد ، کاربران باید به راحتی بتوانند به آن دست یابند ، و با جستجوی کاربران در سراسر سایت شما ، هدف خود باید تقویت شود."

 

ساخت و طراحی سایت تجاری

 

اگر قصد قبول پرداخت از طریق وب سایت خود را ندارید ، در تنظیم آن کار زیادی ندارید. اگر خرده فروش یا ارائه دهنده خدمات هستید و می خواهید گزینه پرداخت آنلاین به مشتریان را ارائه دهید ، برای دریافت پرداخت های خود باید از یك سرویس خارجی استفاده كنید كه در ادامه این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

  • نام دامنه خود را تعیین کنید

نام دامنه شما یکی از مهمترین ویژگیهای وب سایت شماست. این نشانی اینترنتی است که شما با مشتریان فعلی و بالقوه خود به اشتراک گذاشته و در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنید. بنابراین ، شما می خواهید توصیفی باشد و به راحتی به خاطر سپرده و تایپ کنید. سعی کنید آن را کوتاه نگه دارید و در صورت امکان ، از اختصارات ، کلمات اختصاری و اعداد خودداری کنید تا از سردرگمی مشتری جلوگیری کنید.

همچنین باید در مورد دامنه سطح بالا یا TLD خود تصمیم بگیرید. این پسوند در انتهای نام دامنه شما است ، مانند .com ، .net یا .biz. با این حال ، نام های TLD غیر سنتی در سال های اخیر رشد کرده اند. گرچه اینها می توانند توصیفی باشند ، .com همچنان پیش فرض است. برای اطلاعات بیشتر مقاله ما در مورد انتخاب TLD غیر سنتی را بخوانید.

پس از انتخاب نام دامنه خود ، باید در دسترس بودن آن را تأیید کرده و از طریق یک ثبت کننده دامنه مانند GoDaddy ، Squarespace ، Wix یا Web.com آن را خریداری کنید. فراموش نکنید که حق چاپ را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در وب سایت خود نام محافظت شده توسط شخص دیگری را نقض نمی کنید. اگر URL مورد نظر شما قبلاً گرفته شده است ، می توانید با شرکت تماس گرفته و بخواهید آن را از آنها بخرید.

  • یک میزبان وب انتخاب کنید

هر وب سایت به یک "میزبان" ، یک سرور نیاز دارد که تمام داده ها برای دسترسی عموم مردم در همه زمان ها ذخیره می شود. به عنوان یک کسب و کار کوچک ، میزبانی وب سایت خود صرفاً هزینه بسیار بالایی است ، بنابراین باید یک میزبان خارجی انتخاب کنید.

بسته به بودجه خود ، می توانید دو مسیر مختلف را دنبال کنید. میزبان وب مشترک ، کم هزینه ترین گزینه ، به این معنی است که شما یک سرور را با سایت های دیگر به اشتراک می گذارید. هزینه میزبانی اختصاصی به طور قابل توجهی بیشتر است ، اما این بدان معناست که شما سرور خصوصی خود را تهیه می کنید و نیازی به رقابت با سایت های دیگری نیست که می توانند سرعت شما را کاهش دهند. برای راهنمایی در انتخاب سرویس میزبانی وب ، به راهنمای خریدار ما مراجعه کنید.

جیم کاوی ، دانشمند ارشد شرکت عملکرد اینترنتی ابر Dyn ، گفت: هنگام انتخاب میزبان ، در نظر بگیرید که میزبان چقدر می تواند به س questionsالات مربوط به مکان سرور و قابلیت اطمینان آن پاسخ دهد.

کاوی گفت: "خوب است که بپرسید ،" آیا می توانید به من نشان دهید که چقدر به بازارهای عمده ای که مشتریان من در آن حضور دارند نزدیک هستید؟ " وی افزود: "هر ارائه دهنده میزبانی خوب باید ابزاری برای نشان دادن ... اندازه گیری عملکرد خود داشته باشد."

با رشد ، ممکن است دریابید که باید به میزبان وب دیگری ارتقا یابید ، یا حتی با چندین ارائه دهنده خدمات کار کنید تا ترافیک وب سایت و فعالیت های وب سایت خود را مدیریت کنید. Cowie توصیه کرد که از نزدیک در مورد عملکرد سایت خود و تجربه مشتریان خود در استفاده از وب سایت خود مراقبت کنید تا بتوانید نیازهای میزبانی خود را تعیین کنید. [مشاهده مطلب مرتبط: نحوه انتخاب سرویس میزبانی وب]

 

طراحی وب سایت تجاری

 

  • صفحات خود را بسازید

یک وب سایت خوب چیزی فراتر از یک صفحه اصلی ثابت است. شما می خواهید چندین صفحه اختصاص دهید که به جنبه های مختلف کسب و کار شما اختصاص دارد ، مانند کاتالوگ دقیق محصولات یا خدمات یا یک بخش وبلاگ برای به روزرسانی های شرکت. در مورد وب سایت کلی شما ، می خواهید مطمئن باشید که هر صفحه هدف اصلی را پشتیبانی می کند

 

از وب سایت ، یک هدف مشخص دارد و شامل یک اقدام برای اقدام است (به عنوان مثال ، بیشتر بدانید ، ثبت نام کنید ، با ما تماس بگیرید یا این را بخرید).

یک صفحه تماس ، پیوند مستقیم مشتریان شما با شما ، یکی از مهمترین بخشهای یک وب سایت است ، بنابراین مطمئن شوید که تا آنجا که می توانید اطلاعات وارد کنید (شماره تلفن ، آدرس ایمیل و مکان فیزیکی ، در صورت وجود) همچنین بهتر است اطلاعات مربوط به تیم موسس یا کارمندان را در صفحه "درباره" قرار دهید تا به مشتریان کمک کند نام و چهره واقعی خود را به مارک شما وارد کنند.


اگر کسب و کار شما از قبل آرم ندارد ، یک طراح گرافیک استخدام کنید یا خودتان یک آرم ایجاد کنید تا در وب سایت ، کارت های بازرگانی و پروفایل های شبکه های اجتماعی خود از آن استفاده کنید. این به مشتریان شما کمک می کند شرکت شما را به سرعت و به راحتی در وب شناسایی کنند.

Justin Zalewski ، رهبر طراحی در مشاوره طراحی و نوآوری Studio Science ، چند نکته اساسی برای کمک به شما در ایجاد صفحات کارآمد و پر محتوای وب سایت خود ارائه داده است:

درمورد کاری که تجارت شما انجام می دهد واضح باشید. آنچه را که شغل شما انجام می دهد به صورت خلاصه و واضح تقطیر کرده و با آن پیش بروید. بازدیدکنندگان باید بتوانند درک کنند که شما در چند ثانیه از ورود به صفحه اصلی خود چه کاری انجام می دهید. چند صفحه خوب نوشته شده موثرتر از ده ها صفحه ضعیف نوشته شده است.

دعوت به عمل استراتژیک دکمه های تماس برای عمل هنگامی که با اطلاعات صفحه مطابقت داشته باشند ، عملکرد بهتری دارند. به عنوان مثال ، دکمه "اکنون بخر" در صفحه محصول منطقی است ، اما در صفحه درباره اینگونه نیست. بلکه یک "برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید" ممکن است مناسب تر باشد. به همین ترتیب ، صفحه ای که در آن بازبینی های مشتری آمده است ممکن است دکمه ای داشته باشد که خواننده را به سمت برنامه های موجود و قیمت گذاری سوق دهد.

بهبودهای سرعت را خودکار کنید. تا آنجا که می توانید پیشرفت های خودکار سرعت را تنظیم کنید. اگر از سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده می کنید ، نصب پلاگین های مناسب قسمت هایی از سایت شما را ذخیره می کند بنابراین بازدیدکنندگان نیازی به بارگیری بیش از یک بار ندارند. Zalewski برای کاربران وردپرس WP Super Cache یا W3 Total Cache را توصیه می کند که فایل ها را فشرده می کند و به بازدیدکنندگان امکان می دهد تا با سرعت بیشتری سایت شما را مرور کنند. برخی از جنبه های فنی تر ذخیره سازی و فشرده سازی فایل ها اگر به خصوص در زمینه فن آوری مهارت نداشته باشید ، ممکن است به یک شریک توسعه وب نیاز داشته باشد.

از عکس های موجود پرهیز کنید. عکاسی سهام Cheesy سریعترین راه برای تبدیل یک سایت عالی به یک سایت متوسط ​​است. اگر به دنبال عکس هایی برای استفاده در صفحه خود هستید ، بهتر است از تصویری از تیم یا دفتر واقعی خود استفاده کنید.

Pheil افزود که تصاویر با کیفیت بالا از محصولات باعث افزایش فروش می شود ، بنابراین روی عکس های خوبی از محصولات یا خدماتی که می فروشید سرمایه گذاری کنید.

  • سیستم پرداخت خود را تنظیم کنید (در صورت وجود)

اگرچه این مرحله برای همه وب سایتهای تجاری اعمال نخواهد شد ، شرکتهایی که می خواهند گزینه پرداخت آنلاین را ارائه دهند باید سیستمهای پرداخت الکترونیکی را در وب سایتهای خود ادغام کنند. ساده ترین راه برای انجام این کار از طریق نرم افزار تجارت الکترونیکی یا پردازنده های پرداخت شخص ثالث است.

بسیاری از میزبانان وب یک سبد خرید داخلی یا ادغام با برنامه های تجارت الکترونیکی را ارائه می دهند. برای اطمینان از یافتن راه حلی که کار با آن آسان باشد و به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند نیازهای شما را در حال حاضر و آینده تأمین کند ، تحقیق کنید برای کاوش در گزینه های نرم افزار تجارت الکترونیکی خود ، به لیست بهترین گزینه های Business News Daily مراجعه کنید.

  • وب سایت خود را آزمایش و منتشر کنید

قبل از اعلام اینکه سایت شما در وب زنده است ، مطمئن شوید که در همه مرورگرهای اصلی مانند Internet Explorer ، Microsoft Edge ، Firefox ، Safari و Chrome کار می کند. برای اطمینان از نمایش تصاویر ، صحت پیوندها و صاف بودن قالب ، از طریق هر صفحه و ویژگی هر مرورگر کلیک کنید. این مدتی طول خواهد کشید ، اما تلاشی که اکنون انجام می دهید باعث شکایت در آینده شکایات بازدیدکنندگانی می شود که نمی توانند به برخی از ویژگی ها دسترسی پیدا کنند.

ویژگی مهم دیگری که از همان ابتدا باید در وب سایت خود بگنجانید ، یک برنامه تحلیلی است. Shaoolian گفت ، با راه اندازی این مورد قبل از فعال شدن وب سایت ، می توانید هر مشکلی را اتو کنید و یک تنظیم مناسب را هماهنگ کنید. پس از فعال شدن وب سایت ، می توانید بر اساس تجزیه و تحلیل خود ، عملکرد صفحه را کنترل کرده و دلیل موفقیت یا عدم موفقیت یک صفحه را تعیین کنید.

شاولیان گفت: "شما می توانید بررسی کنید که کدام یک از کمپین های بازاریابی شما بیشترین میزان تبدیل را نشان می دهد و معیارهایی مانند شهر ، مرورگر و غیره را بررسی کنید تا به نحوه تعامل مخاطبان خود با سایت خود بپردازید." "اگر این [بعد از فعال شدن سایت] را پیاده سازی کنید ، اطلاعات ارزشمند را از دست خواهید داد و از همان ابتدا راهی برای دیدن عناصر سایت شما موفق یا ناموفق نخواهید داشت."

 

طراحی سایت تجاری

 

  • وب سایت خود را از طریق شبکه های اجتماعی / موتورهای جستجو به بازار عرضه کنید

رسانه های اجتماعی ، اعم از فیس بوک ، توییتر ، لینکدین یا پینترست ، بهترین راه برای افزایش مخاطبان و هشدار دادن به مشتریان و مشتریان در مورد اتفاقات شرکت شما هستند. هر زمان وب سایت خود را به روز می کنید ، در مورد آن در رسانه های اجتماعی خود پست بگذارید - اما این تعادل را با تعامل واقعی و غیر تبلیغاتی برقرار کنید.

همچنین پیوندهایی به رسانه های اجتماعی خود در وب سایت خود قرار دهید. متداول ترین مکان ها پاورقی یا نوار جانبی است (منوی اضافی در بالا سمت راست که اغلب لینک های ورود به سیستم یا تماس را در خود جای داده است). m را یاد بگیرید.

در مورد راهنمای بازاریاب ما درباره رسانه های اجتماعی برای تجارت اطلاعات کسب کنید.

ارسال وب سایت به موتورهای جستجوی بزرگ همچنین به کارگیری یک استراتژی قوی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در سراسر سایت به شما کمک می کند تا منجر به بالقوه منجر به صفحه شما شود. شاولیان گفت که تعریف برچسب های عنوان ، توصیف متا و شناسه های یکنواخت منابع (URI) که مربوط به شرکت شما و جنبه های صنعت شما هستند ، به شما اطمینان می دهد که در موتورهای جستجو برای محصولات یا خدماتی که می خواهید به بازار عرضه کنید ، به درستی رتبه بندی می کنید. .

وی گفت: "ساختن کلمات کلیدی مرتبط در محتوای خود از همان مراحل ابتدایی وب سایت و داشتن تمرکز زیاد بر روی سئو از راه اندازی وب سایت ، به شما کمک می کند تا در اوایل ترافیک ایجاد کنید."

  • سایت خود را حفظ کنید

حفظ ارتباط مهم است ، بنابراین وب سایت خود را مرتباً با ارسال مطالب وبلاگ در مورد رویدادهای فعلی صنعت ، محصولات و پیشنهادهای جدید و اخبار شرکت به روز کنید تا بازدیدکنندگان به سایت بازگردند.

برای اطمینان از به روز بودن نرم افزار و افزونه ها حداقل باید ماهانه چک کنید. Pheil گفت اگر نرم افزار شما به روز نباشد ، حتی اگر امنیت میزبان وب نیز قوی باشد ، در معرض خطر هک قرار می گیرد. اگر خودتان وقت انجام این کار را ندارید ، کار را به یک کارمند مطمئن محول کنید یا یک مدیر وب سایت مستقل استخدام کنید.

راه اندازی یک وب سایت برای تجارت خود یک سرمایه گذاری کم هزینه است که به شما کمک می کند هم از طریق تکنیک های سنتی بازاریابی اعتبار ایجاد کنید و هم به مشتری بیشتری دسترسی پیدا کنید. اگر وب سایت خود را با محتوای تازه و تازه به روز نگه دارید و به سرعت به مشکلات فنی رسیدگی می کنید ، هرگز نگران "موجود نبودن" مشتریان فعلی و آینده خود نخواهید بود.